سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ای کمیل! محبت دانش، آیینی است که [خدا [بدان عبادت می شود و آدمی به وسیله آن در زندگی طاعت را و پس از مرگش نام نیک را به دست می آورد . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 86 شهریور 27 , ساعت 5:8 عصر

 

رحمت در ماه رحمت

رمضان در لغت‏به معناى تابش گرما و شدت تابش خورشید است. بعضى گویند رمضان به معنى سنگ گرم است که از سنگ گرم، پاى روندگان مى‏سوزد و شاید ماخوذ از «رمض‏» باشد که به معنى سوختن است چون ماه صیام گناهان را مى‏سوزاند به این خاطر، بدین اسم موسوم شده است زیرا ماه رمضان موجب سوختگى و تکلیف نفس است .

پیشاپیش میلاد امام حسن مجتبی (ع) را تبریک عرض می نمایم .

اُحْصُدِ الشَّرَّ مِنْ صَدْرِ غَیرِکَ بِقَلْعِهِ مِنْ صَدْرِکَ.
قلب خود را از کینه دیگران پاک کن،‌ تا قلب آنها از کینه تو پاک شود.

سایت مجمع فرهنگی تجلی عشق  در اقدامی خودجوش اقدام به برگزاری طرح رحمت در ماه رحمت نموده است :

همه ما در طول زندگی خود خواسته یا ناخواسته مرتکب پایمال کردن حق الناس در مراتب مختلف همچون دروغ ، تهمت ، غیبت ، از بین حق دیگران و ... شده ایم .

حال که در این ماه عزیز و سرشار از رحمت الهی قرار گرفته ایم ، با خدای خود پیمان ببندیم که با  بخشش هر انسانی که تاکنون با از بین بردن حق ما مرتکب گناه گردیده ، خشنودی خدا را برای خود و دیگر بندگانش برگزینیم .

تو نیکی می کن و در دجله انداز                         که ایزد در بیابانت دهد باز

از تمام عزیزان وبلاگ نویس که تمایل دارند در این طرح خداپسندانه شرکت نمایند تقاضا داریم با قرار دادن این متن یا متن دلخواه خود و با اعلام اینکه با بخشش تمام کسانی که در طی سالهای اخیر حق آنها را نادیده گرفته اند ، ما را در این امر یاری دهند .

وبلاگ های شرکت کننده در طرح رحمت در ماه رحمت :

السلام علیک یا صاحب الامر

غروب

.

.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ