سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بنى امیه را مهلتى است که در آن مى‏تازند ، هر چند خود میان خود اختلاف اندازند . سپس کفتارها بر آنان دهن گشایند و مغلوبشان نمایند [ و مرود مفعل است از « ارواد » و آن مهلت و فرصت دادن است ، و این از فصیح‏ترین و غریبترین کلام است . گویى امام ( ع ) مهلتى را که آنان دارند به مسابقت جاى ، همانند فرموده است که براى رسیدن به پایان مى‏تازند و چون به نهایتش رسیدند رشته نظم آنان از هم مى‏گسلد . ] [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 86 تیر 7 , ساعت 8:39 عصر

گروه خبرنگاران افتخاری / محمدرضا عیسوند: یک جوان شهر کردی با اعلام انزجار خود از وهابیت و ضاله دانستن آن مجددا به دین مبین اسلام و مذهب تشیع درآمد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا) «تورج راستین» گفته است، اینجانب تورج راستین فرزند... متولد ... اهل و ساکن روستای ... از توابع استان کهگیلویه و بویر احمد که در گذشته پیرو فرقه ضاله بهائیت بوده‌ام، ضمن اعلام انزجار و تنفر از این فرقه ضاله و با علم و آگاهی از این‌که بهائیت توسط کشورهای استعمارگر و با هدف ایجاد تفرقه بین امت اسلامی ایجاد شده است، پیرو دین مبین اسلام و مذهب تشیع اثنی‌عشری می‌شوم.

این تشرف همزمان با ایام فاطمیه در سال جاری انجام شده است.

یادآوری می‌شود فرقه ضاله بهائیت از ده‌ها سال پیش با توطئه انگلستان و سایر استعمارگران در ایران ایجاد و به تدریج در سطح ایران و به ویژه در روستاها موجب اغفال تعدادی از مردم شد، اما با مقاومت بسیاری از مردم متدین ایران بساط این فرقه محدود و محدودتر شده است به گونه‌ای که امروزه پیروان این فرقه بسیار اندک است، اگر چه متولیان این فرقه گمراه‌کننده با بزرگ‌نمایی، پیروان خود را بالغ بر پنج میلیون نفر معرفی می‌کنند.

لینک خبر در ایکنا

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ