سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شناخت خداوند برترین دانش است . [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 86 تیر 18 , ساعت 10:35 صبح
پنجمین دوره آموزشی و پژوهشی «راویان نور» در تهران برگزار می‌شود

گروه خبرنگاران افتخاری / محمدرضا عیسوند: پنجمین دوره آموزشی و پژوهشی «راویان نور» تابستان امسال به‌همت بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران برگزار می‌شود.

 

گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا) در تهران، این دوره با یاد شهید حجت‌الاسلام‌والمسلمین «عبدالله میثمی» نامگذاری شده است و شرکت‌کنندگان در آن در قالب کارگاه‌ها و اردوهای آموزشی و نشست با حضور اساتید دانشگاه‌ها، فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس با روایت تحلیلی دفاع مقدس، پژوهشگری دفاع مقدس و هنر و ادبیات دفاع مقدس آشنا می‌شوند.

از جمله اساتید سال‌های گذشته دوره‌های آموزشی راویان می‌توان به سرداران «محسن رضایی»، «غلامعلی رشید»، «فتح‌الله جعفری»، «باقرزاده»، «محسن رشید»، «علائی»، «سعید قاسمی»، استاد «درودیان» و «پناهیان» اشاره کرد.

مهلت ثبت‌نام آن تا ۲۵ تیرماه جاری خواهد بود و آقایان می‌توانند برای نام‌نویسی به ستاد مرکزی راهیان نور در میدان فردوسی، ابتدای ایرانشهر، کوچه شناسا
 و بانوان به ناحیه بسیج دانشجویی استان تهران در خیابان ولیعصر، ضلع جنوبی بوستان دانشجو، خیابان شهید هاشمی‌فر، خیابان پروفسور هانری کربن (مرجان سابق) شماره سه مراجعه کنند.

همچنین تلفن‌های ۱۹ـ۸۸۳۴۲۳۱۷ و ۰۹۱۲۴۲۵۳۰۷۲ ویژه آقایان و ۶۶۷۲۲۲۱۴ ویژه بانوان آماده نام‌نویسی و پاسخ به سؤال‌های علاقه‌مندان است.

لینک خبر در ایکنا

لینک وب سایت راویان

 

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ